Критерії оцінювання роботи учасників квесту
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
|
Розуміння завдання
|
Включені
матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми.
|
Використані матеріали в цілому мають безпосереднє відношення до
теми, але включені і такі, що не мають
відношення до теми.
|
Робота демонструє повне
розуміння завдання.
|
Виконання завдання
|
Тема розкрита частково. Є
порушення логіки. Не дається чіткої відповіді на поставлені питання.
|
Тема розкрита не повністю.
Не всі висновки аргументовані. Недостатньо
виражена власна позиція і
оцінка інформації.
|
Тема повністю розкрита.
Висновки аргументовані. Матеріал викладено логічно. Всі матеріали безпосередньо відносяться до даної теми.
Джерела цитуються правильно. Демонструється критичний аналіз знайдених
матеріалів.
|
Дослідна робота
|
Дані обмежені малою кількістю досліджуваних об’єктів,
використовується одне джерело.
|
Дані обмежені. Використовується обмежена кількість джерел.
|
Проблема досліджується з
різних точок зору, дані проаналізовано, досліджено достатня кількість джерел.
|
Творчий підхід
|
Матеріал просто
скопійовано з інтернет-джерел.
|
Робота певною мірою схожа
на інші роботи.
|
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю, оригінальністю.
|
Критерії оцінювання презентації
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
|
Змістове наповнення
|
Відповідає тематичному
питанню частково, інформація на слайдах розміщена не послідовно, порушена
логіка викладу матеріалу, деякі зображення не пояснюються.
|
Відповідає тематичному питанню,
багато цікавої інформації,
дещо порушена послідовність логічного викладу матеріалу.
|
Відповідає тематичному питанню, багато цікавої інформації, є посилання на
використані джерела. Текст пояснює
зображення. Презентація є послідовною, логічно побудованою.
|
Оформлення
|
Оформлення не відповідає
нормам. Фон і текст не контрастні, слайди важко читати, на слайдах лише текст.
|
Слайди легко читати, але
тексту або зображень на слайді забагато. Відсутність або перенасичення
анімаціями.
|
Оформлення відповідає
вимогам дизайну презентацій. Слайди
легко читати, кількість графіки і тексту відповідає нормам, фон і текст контрастні, відповідають вимогам
колористики. Доцільно використані ефекти анімації.
|
Мова
|
Присутні помилки.
|
Відсутні помилки, але не дотримано
єдиного стилю написання тексту.
|
Відсутні граматичні та
орфографічні помилки, дотримано єдиного стилю написання тексту.
|
Критерії оцінювання буклету
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
|
Змістове наповнення
|
Деякі задачі не
відповідають темі. Формулювання не завжди зрозуміле, деякі завдання
сформульовані некоректно. Деякі дані є
неможливими для задач.
|
Підібрані задачі
відповідають темі. У формулюваннях дещо порушена логіка викладу.
|
Підібрані задачі
відповідають темі. Формулювання задач коректне, зрозуміле. Дані подані в
задачі правильні, відповідають очікуваним результатам.
|
Оформлення
|
Назви публікації немає. Не дотримано єдиного стилю оформлення. Відсутні
малюнки.
|
Є назва публікації, ефективно
використане місце у публікації, задачі ілюструються малюнками. Не дотримано
єдиного стилю оформлення.
|
Є назва публікації,
ефективно використане місце у публікації, задачі ілюструються малюнками.
Дотримано єдиного стилю оформлення.
|
Критерії оцінювання інфографіки
|
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
Змістове наповнення
|
При побудові схеми допущені помилки.
|
Схема
побудована правильно, вказані всі зв’язки між об’єктами, але
не є повною (не всі об’єкти задіяні).
|
Схема побудована правильно, вказані всі зв’язки
між об’єктами. Всі можливі об’єкти задіяні, схема є повною.
|
Оформлення
|
Оформлення не цікаве, не чітке, важко
сприймається.
|
Оформлення чітке, яскраве.
|
Оформлення яскраве, чітке, схема легко
сприймається.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар