Критерії оцінювання

Критерії оцінювання роботи учасників квесту


Середній
Достатній
Високий
Розуміння завдання
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми.
Використані матеріали  в цілому мають безпосереднє відношення до теми, але включені  і такі, що не мають відношення до теми.
Робота демонструє повне розуміння завдання.
Виконання завдання
Тема розкрита частково. Є порушення логіки. Не дається чіткої відповіді на поставлені  питання.
Тема розкрита не повністю. Не всі висновки аргументовані. Недостатньо виражена власна позиція     і          оцінка інформації.          
Тема повністю розкрита. Висновки аргументовані. Матеріал викладено логічно. Всі матеріали  безпосередньо відносяться до даної теми. Джерела цитуються правильно. Демонструється критичний аналіз знайдених матеріалів.
Дослідна робота
Дані обмежені  малою кількістю досліджуваних об’єктів, використовується одне джерело.
Дані обмежені. Використовується обмежена кількість джерел.
Проблема досліджується з різних точок зору, дані проаналізовано, досліджено достатня кількість джерел.
Творчий підхід
Матеріал просто скопійовано з інтернет-джерел.
Робота певною мірою схожа на інші роботи.
Робота відрізняється  яскравою індивідуальністю, оригінальністю.

Критерії оцінювання презентації


Середній
Достатній
Високий
Змістове наповнення
Відповідає тематичному питанню частково, інформація на слайдах розміщена не послідовно, порушена логіка викладу матеріалу, деякі зображення не пояснюються.
Відповідає  тематичному питанню,
багато цікавої інформації, дещо порушена послідовність логічного викладу матеріалу.
Відповідає  тематичному питанню,  багато цікавої інформації, є посилання на використані  джерела. Текст пояснює зображення. Презентація є послідовною, логічно побудованою.
Оформлення
Оформлення не відповідає нормам. Фон і текст не контрастні, слайди важко читати, на слайдах лише текст.
Слайди легко читати, але тексту або зображень на слайді забагато. Відсутність або перенасичення анімаціями.
Оформлення відповідає вимогам дизайну презентацій.  Слайди легко читати, кількість графіки і тексту відповідає нормам, фон  і текст контрастні, відповідають вимогам колористики. Доцільно використані ефекти анімації.
Мова
Присутні помилки.
Відсутні помилки, але не дотримано єдиного стилю написання тексту.
Відсутні граматичні та орфографічні помилки, дотримано єдиного стилю написання тексту.

Критерії оцінювання буклету


Середній
Достатній
Високий
Змістове наповнення
Деякі задачі не відповідають темі. Формулювання не завжди зрозуміле, деякі завдання сформульовані некоректно. Деякі дані  є неможливими для  задач.
Підібрані задачі відповідають темі. У формулюваннях дещо порушена логіка викладу.
Підібрані задачі відповідають темі. Формулювання задач коректне, зрозуміле. Дані подані в задачі правильні, відповідають очікуваним результатам.
Оформлення
Назви публікації немає.  Не дотримано єдиного стилю оформлення. Відсутні малюнки.
Є назва публікації, ефективно використане місце у публікації, задачі ілюструються малюнками. Не дотримано єдиного стилю оформлення.
Є назва публікації, ефективно використане місце у публікації, задачі ілюструються малюнками. Дотримано єдиного стилю оформлення.

Критерії оцінювання інфографіки


Середній
Достатній
Високий
Змістове наповнення
 При побудові схеми допущені помилки.
  Схема побудована правильно, вказані всі звязки між обєктами, але не є повною (не всі об’єкти задіяні).  
 Схема побудована правильно, вказані всі зв’язки між об’єктами. Всі можливі об’єкти задіяні, схема є повною.
Оформлення
 Оформлення не цікаве, не чітке, важко сприймається.
 Оформлення чітке, яскраве.
 Оформлення яскраве, чітке, схема легко сприймається.

Немає коментарів:

Дописати коментар